Dzień 8

2010-07-04

36 ° C

Dzień z życia paparazzi

Witam, dzisiejszy dzień był typowo wycieczkowy. Wstaliśmy rano, trochę wcześniej niż zwykle, poszliśmy na śniadanie i wyjechaliśmy. Jako pierwsze odwiedziliśmy centrum edukacji i promocji regionu w Szymbarku. Największą atrakcją tego miejsca był dom do góry nogami obok którego wszyscy pozowali do zdjęć. Dom ten jest symbolem naszych czasów, czyli świata pełnego sprzeczności i zagrożeń. Krótki pobyt w domu do góry nogami powoduje zaburzenie zmysłu równowagi, lecz wszystkie nasze dzieci były dzielne i dały radę przejść się po domku. Drugim ciekawym obiektem była najdłuższa deska na świecie, wpisana do Księgi Rekordów Guinnesa. Deska jest z drzewa daglezji, które miało 120lat, mierzyło 51,2 metra i ważyło 15ton. Byliśmy również w Bunkrze Gryfa Pomorskiego, gdzie przez dwie minuty mogliśmy się poczuć jak podczas bombardowania lotniczego. Widzieliśmy również Dom Sybriaka, Pociąg Donikąd oraz kilka innych obiektów. Następnie odwiedziliśmy Skansen Parowozownie Kościerzyna. Przez cały wyjazd towarzystwa dotrzymywali nam przewodnicy.

Pozdrawiam

Marta Brzezińska

Wycieczka

Kadra w kadrze

CHRIS Turystyka i Rekreacja

Oferty: obozy młodzieżowe, ferie zimowe, kolonie nad morzem, wyprawy rowerowe, zielone szkoły, obozy letnie, obozy zimowe, obozy dla dzieci, campy.

05-500 Piaseczno, ul. Kilińskiego 8, tel. +48 22 737 05 00, fax: +48 22 737 05 01