Dzień 4

2009-06-24

20 ° C

Paparazziego obudziły rano krople deszczu stukające w okno. Pogoda nie zapowiadała się dobrze. Do południa cały czas kropiło a po 12:00 zaczął się regularny deszcz. Przeszkodziło to w zorganizowaniu ogniska dla juniorów jednakże wszystkie inne zajęcia, odbyły się zgodnie z planem. Wielu uczestników wątpiło w swoje umiejętności w sportach wodnych, zagrzani duchem walki przez instruktorów, bez oporów zmierzali się z żywiołem.

Poznaliśmy zwycięzców Biegu Nocnego dla Młodzieżówek. Dziś odbyła się uroczysta kolacja, na której kadra - obsługująca uczestników - wykonywała najrozmaitsze życzenia biesiadników od stania na rękach do rzeźbienia w bananach.

Wieczorem Młodzieżówki miały okazję bawić się na dyskotece. Z powodu złej pogody, Juniorzy mieli zajęcia integracyjne.

Z Pamiętnika Uczestnika

Dziś (czyli 24.06.09r.) wstaliśmy o godzinie 7:30. Nie mieliśmy na nic siły, ponieważ wczoraj była gra nocna i wróciliśmy bardzo późno lecz po śniadaniu wszystko wróciło do normy.

O godzinie 9:10 byliśmy już na zajęciach z żeglarstwa. Pływałam z moimi koleżankami. Woda była zimna i było pochmurno ale nic to nie przeszkadzało w dobrej zabawie na żaglówkach. Potem mieliśmy dziesięć minut przerwy i poszliśmy na kajaki dwuosobowe. Było SUPER! Popłynęliśmy na wyspę Kormoranów i zrobiliśmy tam krótką przerwę. Głodni wróciliśmy na pyszny obiad: gołąbki, ziemniaki i mizerię. Następnie mieliśmy sjestę. O godzinie 14:30 pędziliśmy na windsurfing. Pływaliśmy już z żaglami. Pani Kasia pomagała nam podciągać się by łatwiej było nam pływać pod wiatr. Było FAJOWO! Potem nastąpiła kolacja (dziś była pizza)

Ten dzień był bardzo przyjemny i ciekawy, dużo się nauczyliśmy.

Zdjęcie Dnia

Aktywność:

Miejsce:

CHRIS Turystyka i Rekreacja

Oferty: obozy młodzieżowe, ferie zimowe, kolonie nad morzem, wyprawy rowerowe, zielone szkoły, obozy letnie, obozy zimowe, obozy dla dzieci, campy.

05-500 Piaseczno, ul. Kilińskiego 8, tel. +48 22 737 05 00, fax: +48 22 737 05 01